Článek
„Český hokej si letos připomíná 110 let existence. Za tohle období se vyvíjelo nejen logo samotného svazu, ale rovněž národních týmů i symbol na dresu. Dosavadní situace, kdy jsme nakládali s půjčeným státním symbolem byla neudržitelná. Uzrál čas identitu po vzoru ostatních hokejových federací zrevidovat a dát do moderního hávu," řekl při představení novinky Tomáš Král, prezident Českého hokeje.
Hokej se hraje pro fanoušky, ti plní stadióny. Teď se nechali slyšet. Vše nové budí emoce, otázkou je, jaká bude situace za pár týdnů, měsíců, až situace z nového a překvapujícího ochladne. Jisté je, že start s novým logem není ideální.
Například Miloslav Šnejdar, autor petice za odmítnutí nového loga České hokejové reprezentace, má jasno. „Jako fanoušci napříč Českou Republikou se s navrhovanou podobou dresů, potažmo loga, nikterak neztotožňujeme. Nová podoba loga absolutně nerespektuje hodnotu národního symbolu a zesměšňuje svou primitivností jeho podstatu," stojí také v textu výzvy.
Vlastní život prožívá také nové logo na sociálních sítích. Objevily se parodie na pálení trenek prezidenta Miloše Zemana, či spojení s logem výrobce nákladních automobilů, který má podobný design jako nový český reprezentační dres.