Článek
„Logo je jednoduché, až to bude pro spoustu lidí šokující. Přiznávám, že když se mi tento návrh dostal poprvé do ruky, řekl jsem si, že tudy cesta nepovede. Ale postupem času se mi líbilo pořád víc a víc. Věřím, že podobný proces proběhne i u fanoušků, že si logo oblíbí," uvedl generální ředitel Fortuny David Vaněk. Podoba loga, v pořadí pátého v historii samostatné české ligy, stoprocentně naplňuje jeho stěžejní požadavek. A sice, aby ho bylo schopno namalovat malé dítě.
Fortuna vstoupila do tuzemského fotbalu před deseti lety, její jméno nosilo na dresu několik prvoligových klubů v čele se Spartou. Před dvěma lety se Fortuna stala partnerem české reprezentace a nižších soutěží, nyní bude sponzorovat profesionální soutěže.
„Přinášíme stabilitu do českého profifotbalu. Kluby vědí, s jakými financemi můžou v minimálně čtyřech příštích ročnících počítat," podotkl Vaněk. V zákulisí se mluví o částce 60 miliónů korun na jednu sezónu. „Kontrakt jsme uzavřeli na čtyři roky, věřím však, že naše spojení bude delší. Je to i závazek pro nás v klubech, abychom dali Fortuně důvod smlouvu prodloužit," řekl šéf Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda.