Článek
Více než šest měsíců pracovali designéři Pumy od prvního návrhu až po finální produkt na novém dresu. Zapojeni opět byli i hráči a zástupci Viktorie. Novinku prezentují se sloganem: elegance - tradice - funkčnost.
Proti předchozím verzím dres prochází výraznou změnou. Je vyvedený ve stylu polo trička, má decentní modrý límeček a knoflíčky. Právě tento "polo styl" dodává novému trikotu potřebnou eleganci, která vystihuje, čeho se celý klub a všichni jeho fanoušci již nemohou dočkat - třetí účasti v elitní společnosti Champions League, která je proslulá právě svou noblesou.
Elegance je propojena s tradicí. Nositelem tradice jsou klubové barvy červená a modrá, které jsou vyvedeny v horizontálních pruzích s pravidelným přechodem obou barev.
Nový prvek sklízí chválu
„Dres s límečkem se mi líbí. Je to prvek, který jsme dlouho neměli a působí opravdu zajímavě," pochvaluje si záložník Jan Kopic, nejlepší hráč minulého ligového ročníku. „Podoba nového dresu nás v kabině vždy všechny zajímá. I tentokrát se podařilo navrhnout opravdu netradiční kousek a mohu říct za celou kabinu, že jsme velmi spokojeni. A sluší mi," usmívá se obránce a plzeňský patriot David Limberský.
„Věříme, že nové dresy budou znovu úspěšné a jsme rádi, že můžeme tímto způsobem Viktorii podpořit na domácí scéně i v zápasech Ligy mistrů," dodává Jan Sochor, generální ředitel Pumy pro východní Evropu.
Třetí sada bude znovu velmi netradiční
Pro prezentaci nových dresů zvolila Viktoria netradiční způsob. V noci z neděle na pondělí se na stadiónu sešla partička lidí okolo youtubera a parkuristy Taryho, která pak vyrazila do ulic západočeské metropole. Na 10 místech nasprejovali základní motiv nového dresu, který však nebyl odhalen celý. Během pondělního dne se fanoušci s motivy fotili a soutěžili právě o zbrusu nové dresy, které byly představeny v úterních dopoledních hodinách.
Proměnou prochází také druhá a třetí sada. V nových dresech vstoupí do sezóny i trojice gólmanů. „Podobu dalších dresů představíme v následujících dnech. Už teď ale mohu fanouškům prozradit, že hlavně třetí sada bude opět velmi netradiční, jak jsme slíbili již před rokem u žluto-zelené kombinace, která byla velmi oblíbená," avizuje mluvčí klubu Václav Hanzlík.
Nové domácí dresy jsou již k dostání ve fanshopu či na eshopu.