Hlavní obsah

AS Řím rozjel chvályhodnou kampaň. Společně s přestupy uveřejňuje fotografie pohřešovaných dětí

Řím/Praha

Italský fotbalový klub AS Řím odstartoval o víkendu na sociální síti Twitter novou kampaň. Společně s letními přestupy uveřejňuje fotografie dětí pohřešovaných v USA a v Itálii. Iniciativa je inspirována videoklipem americké kapely Soul Asylum, který v roce 1992 napomohl k nalezení desítek ztracených dětí.

Foto: Sport.cz

Nová kampaň italského klubu AS Řím.

Článek

Americký vlastník klubu na kampani spolupracuje s charitou National Center for Missing and Exploited Children (NCMEC) a italskou Telefono Azzurro. Nová aktivita na sociální síti si klade za cíl zvýšit povědomí o pohřešovaných osobách.

AS Řím má na Twitteru 1,78 milionu fanoušků. Společně s anglickou mutací pak jejich profily přesahují 2,5 milionu sledujících. „S každým oznámením o podpisu nového hráče bude uveřejněno video s pohřešovanými dětmi. Klademe si za cíl oslovit tímto způsobem někoho, kdo by mohl přinést cenné informace o tom, kde se ztracené děti nacházejí," vydal klub oficiální prohlášení.

Italský klub k charitativní aktivitě inspiroval videoklip americké skupiny Soul Asylum k písni Runaway Train z roku 1992. Režisér Tony Kaye tehdy napodobil slavnou kampaň s uveřejňováním fotografií ztracených dětí na obalech mléka. Klip se stal velmi populární a několik měsíců rotoval na hudební stanici MTV. Značnou část pohřešovaných osob se i díky videoklipu podařilo najít.

Související témata: