Článek
Americký vlastník klubu na kampani spolupracuje s charitou National Center for Missing and Exploited Children (NCMEC) a italskou Telefono Azzurro. Nová aktivita na sociální síti si klade za cíl zvýšit povědomí o pohřešovaných osobách.
AS Řím má na Twitteru 1,78 milionu fanoušků. Společně s anglickou mutací pak jejich profily přesahují 2,5 milionu sledujících. „S každým oznámením o podpisu nového hráče bude uveřejněno video s pohřešovanými dětmi. Klademe si za cíl oslovit tímto způsobem někoho, kdo by mohl přinést cenné informace o tom, kde se ztracené děti nacházejí," vydal klub oficiální prohlášení.
UFFICIALE: Amadou Diawara è un calciatore della Roma
Questa estate l’#ASRoma sta utilizzando i video sui social media dedicati ai nuovi acquisti per sensibilizzare l'opinione pubblica sul tema dei bambini scomparsi in tutto il mondo.@telefonoazzurro ❤️ @MissingKids pic.twitter.com/SoQ6Q8GLD4
— AS Roma (@OfficialASRoma) 1. července 2019
Italský klub k charitativní aktivitě inspiroval videoklip americké skupiny Soul Asylum k písni Runaway Train z roku 1992. Režisér Tony Kaye tehdy napodobil slavnou kampaň s uveřejňováním fotografií ztracených dětí na obalech mléka. Klip se stal velmi populární a několik měsíců rotoval na hudební stanici MTV. Značnou část pohřešovaných osob se i díky videoklipu podařilo najít.