Článek
O neúspěchu Ondřeje Banka, Kryštofa Krýzla a Filipa Trejbala se rozhodlo už v první části. Po ní ztrácel nejlepší z nich Bank na 36. místě 3,65 sekundy a na start slalomu už se nepostavil. Krýzl s Trejbalem slalom nedokončili.
Boje o nejlepší příčky zahájil skvělou jízdou ve slalomu Ital Manfred Mölgg, jenž se díky tomu posunul z 15. příčky až na třetí, o kterou se podělil s Romedem Baumannem z Rakouska. Před nimi skončili už jen další Rakušané Marcel Hirscher a vítězný Raich.
Janka výchozí druhé místo k dalšímu úspěchu nevyužil, průběžný lídr po super-G Sandro Viletta se propadl až na sedmé místo. "Dělal jsem svou práci a dal jsem do toho všechno. Takové věci se stávají, není to konec světa," poznamenal Janka.
Raich si připsal první vítězství v nové sezoně a pětatřicáté v kariéře. Díky tomu se dostal na druhé místo celkové klasifikace o 79 bodů za Janku. "Je to důležité vítězství pro mě i pro celý rakouský tým, který si ve Spojených státech a Kanadě prošel těžkým obdobím," uvedl Raich v narážce na nepřesvědčivé výkony rakouského týmu na Světových pohárech v zámoří. "Já byl se startem sezony celkem spokojený, ale čekal jsem na výhru," dodal jednatřicetiletý univerzál.
Světový pohár ve sjezdovém lyžování ve Val d'Isere: |
Muži - superkombinace: |
1. Raich 2:07,71 (1:17,77+49,94), 2. Hirscher 2:08,60 (1:17,48+51,12), 3. Baumann (všichni Rak.) 2:09,26 (1:18,15+51,11) a Mölgg (It.) 2:09,26 (1:18,88+50,38), 5. Miller (USA) 2:09,40 (1:18,36+51,04), 6. Larsson (Švéd.) 2:09,44 (1:18,81+50,63), 7. Viletta (Švýc.) 2:09,49 (1:17,09+52,40), 8. Kostelič (Chorv.) 2:09,55 (1:18,65+50,90), 9. Svindal (Nor.) 2:09,63 (1:18,00+51,63), 10. Zurbriggen (Švýc.) 2:09,85 (1:19,36+50,49), ...Bank, Krýzl, Trejbal (všichni ČR) nedokončili. |
Průběžné pořadí SP (po 8 z 34 závodů): 1. Janka 460 b., 2. Raich 381, 3. Cuche (Švýc.) 355, 4. Svindal 207, 5. Defago (Švýc.) 185, 6. Baumann 177, ...62. Bank 18. |
Průběžné pořadí superkombinace (po 2 ze 4 závodů): 1. Raich 136, 2. Baumann 105, 3. Janka 100, 4. Zrnčič-Dim (Chorv.) 82, 5. Hirscher a Defago 80. |