Článek
„Naší ambicí je společně s klubem rozvíjet pro fanoušky moderní a inovativní služby, které zvyšují zážitky v epet ARENĚ i mimo ni,“ říká Tomáš Křivda, generální ředitel AC Sparta Praha. ČSOB se tak ve spolupráci s Mastercard stala platebním inovátorem pro ACS.
„Jak klub, tak i lidi v bance baví prošlapávat zatím nevyzkoušené cesty. Hledáme možnosti, jak dál zvyšovat komfort všem sparťanským fanouškům i klientům ČSOB,“ doplňuje Michaela Bauer, členka představenstva ČSOB, zodpovědná mj. za inovace.
Sparťanská karta neboli plaťte sparťansky
Prvním společným počinem pro všechny sparťanské fanoušky bylo uvedení sparťanské platební karty na trh v České republice koncem března 2023. Tato platební karta nenese pouze logo milovaného fotbalového klubu, ale je to moderní platební prostředek. Lze s ní platit nejen klasicky plastem, ale i tokenizovaně mobilem nebo hodinkami.
Sparťanská karta si ve všech svých formách hned našla své fanoušky. Těm nejmladším je 8 let, naopak nejstaršímu fanouškovi je přes 96 let. Fotbal není jenom mužským světem, přes 25 procent všech držitelů karet jsou ženy. Sparťanská karta je první kartou všech sparťanských fandů, platilo se s ní už ve více než 50 zemích na celém světě.
Inovace
S ACS přichází praktické a užitečné služby sparťanským fanouškům. Sparťanskou kartu lze propojit se Sparta iD, čímž si pak každý držitel karty otevře cestu k čerpání dalších benefitů ve sparťanském prostředí. Ať už při koupi svých oblíbených suvenýrů ve fan shopu klubu, nebo při čerpání zajímavých slev na nákup Sparta UNLIMITED. Sparta UNLIMITED. je nové předplatné s přístupem k exkluzivnímu mediálnímu obsahu Sparty s přednostním právem pro nákup vstupenek na domácí utkání klubu a dalšími výhodami pro věrné fanoušky. Výhledově se spektrum benefitů rozroste o nabídku dalších partnerů klubu.
Pro Spartu je na prvním místě fanoušek, v ČSOB je to klient. Tedy fanoušek = klient je vždy v centru dění
Proto jak se Spartou, tak i s dalšími partnery zvyšuje ČSOB komfort v rámci epet ARENY. Například možností objednat si a zaplatit občerstvení přímo ze sedačky v průběhu zápasu prostřednictvím mobilní aplikace. Občerstvení je pak doručeno na místo, fanoušek nemusí nikam chodit a nepřichází tak o zážitky ze sportu. Ve střednědobém horizontu by banka ráda s klubem dále zvyšovala komfort a zážitek pro fanoušky v rámci stadionu.
Představení ACS projektu v ČSOB, společně s Mastercard (zleva: Martin Dolejš, ředitel rozvoje prodeje společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko, Tomáš Křivda, generální ředitel AC Sparta Praha, Michaela Bauer, členka představenstva ČSOB, Miloš Minčič, strategická partnerství a Inovace ČSOB)
AC Sparta Praha a ČSOB podporují společenskou zodpovědnost a zdravý životní styl
Pro zaměstnance ČSOB a partnery ACS se uskutečnila v rámci Sparta Business Clubu s experty přednáška na téma ESG, společenská zodpovědnost, sport a business. V minulém roce oslovila velkou část zaměstnanců ČSOB série přednášek zdravého životního stylu – Jak sportovat, Jak zdravě jíst a Jak odpočívat – s experty z realizačního týmu Sparty.
Zdravého životního stylu není nikdy dost, proto se i do budoucna připravují další přednášky.