Článek
Většinu rozpočtu tvořily marketingové prostředky ČOV, pětina pocházela z veřejných zdrojů. Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy a ministerstvo průmyslu a obchodu projekt podpořily dohromady částkou 13,5 miliónu korun.
"Smyslem Olympijského parku bylo rozhýbat českou veřejnost, která je podle mezinárodní studie Světové zdravotnické organizace z roku 2013 na prvním místě v celosvětovém měření nadváhy a obezity. Prostředky, které tento trend dokážou zvrátit a přivést k aktivnímu pohybu zejména děti a mládež, budu vždycky považovat za smysluplně vydané," uvedl předseda ČOV Jiří Kejval v tiskové zprávě.
Do parku, kde během her v Soči byly bruslařská dráha, okruh pro běžecké lyžování, snowboardový snowpark, biatlonová střelnice, dvě hokejové plochy, plocha pro krasobruslení či curlingová dráha, zavítalo téměř 400 000 návštěvníků.
Vyúčtování Olympijského parku prověří roční audit společnosti KPMG Česká republika. Zároveň bude s vyúčtováním seznámen výkonný výbor ČOV na příštím zasedání.