Článek
Sport má mnoho podob a barev, stejně jako kalendář pro příští rok. Jeho autoři se tentokrát rozhodli jít čistě výtvarnou cestou.
„Záměr byl dostat sportovce z reálného do vizuálně atraktivního, nereálného, často až snového prostředí," avizuje fotograf Tomáš Třeštík.
Kvůli velikosti společnosti a množství jeho známých klientů vznikly tři verze kalendáře, které kopírují i činnost sportovní agentury. V jednom z kalendářů je větší počet fotbalistů, ve druhém hokejistů, v dalším zase převažují zástupci ostatních sportů. Ve všech vydáních jsou pak největší jména agentury jako Petr Čech, Martina Sáblíková, Ester Ledecká, Tomáš Hertl či Bořek Dočkal.
„Rok co rok je pro nás velmi obtížné vybrat pouze dvanáct jmen. Proto jsme se tentokrát rozhodli pro tohle řešení. Celkem se fotilo 19 sportovců, které jsme pak rozdělili to tří kalendářů," vysvětluje David Trávníček, šéf Sport Invest Marketing.
Kalendář tradičně není určený ke komerčnímu prodeji, do tisku jde méně než dva tisíce kusů, což mu dodává na unikátnosti.