Článek
Dlouho se hledala schůdná cesta, která by uspokojila všechny strany. Organizace OKTAGON MMA na nějakou dobu vymizela z prostoru televizního vysílání. Soustředila se na rozvoj svého vlastního projektu OKTAGON.tv, který se postupně rozšiřuje o vysílání galavečerů dalších partnerských stájí. Nyní ale přišel zlom. Hlavní promotéři obrátili o sto osmdesát stupňů a dohodli se na spolupráci s Českou televizí.
„Je to pro nás naprosto zásadní krok do světa televize veřejné služby. OKTAGON v tuhle chvíli uzavřel dohodu s Českou televizí. Od září se budou naše turnaje objevovat na sportovním programu ČT s několikatýdenním odstupem,“ uvedla hlavní tvář největší domácí organizace.
Novotný následně zdůraznil, že pro organizaci samotnou je důležitý odstup ve vysílání, aby nepřišla o zisk z nastaveného modelu. Projekt je koncipován na prodeji takzvaného pay-per-view, což znamená sledování konkrétního pořadu za úplatu.
„Řešení jsme hledali dlouho. Chtěli jsme se dostat k co největšímu počtu fanoušků. Je nám zřejmé, že na trhu není nikdo, kdo byl schopen splnit naše finanční požadavky. Vzali jsme to úplně z druhé strany. Chceme posunout samotný sport mílovými kroky dopředu a největším partnerem, který na trhu může být, je právě Česká televize,“ vysvětlil Novotný.
„Vzniklo to naší houževnatostí. Ale už i Česká televize chápe, že je MMA sport. Bojové sporty u nás mají dlouhou tradici a patří do programu televize veřejné služby. Věříme, že postupem času dostaneme větší prostor,“ dodal na závěr spolumajitel organizace OKTAGON MMA.