Článek
Na různých kanálech lidé celkem zhlédli 11,9 miliardy hodin olympijského dění, což bylo o 18 procent více než před čtyřmi lety. Nejrozsáhlejší v historii zimních olympijských her byl obsah na digitálních platformách, kde bylo k dispozici 120.670 hodin.
"Peking 2022 byly nejdigitálnější zimní hry v historii. V blízké spolupráci s našimi partnery, kteří jsou držiteli vysílacích práv po celém světě, bylo pokrytí větší než kdy jindy včetně rekordního obsahu na digitálních platformách. S globálním publikem přes dvě miliardy zůstávají zimní olympijské hry jednou z nejsledovanějších sportovních událostí na světě," uvedl na webu prezident MOV Thomas Bach.
Olympijské kanály na sociálních sítích zaznamenaly při těchto hrách 3,2 miliardy přístupů a přilákaly více než jedenáct milionů nových uživatelů. Na olympijský web a aplikace celkem vstoupilo 68 milionů unikátních uživatelů, což znamená více než dvojnásobný dosah ve srovnání s minulými hrami v Koreji.
Olympiáda vzbudila velký zájem i do budoucna, především mezi mladými lidmi. Sedmapadesát procent diváků od třinácti do devatenácti let uvedlo, že v dalších letech chtějí sledovat olympijské hry ještě více.