Článek
"Okamžitě jsme požádali kompetentní osoby v čínské vládě, aby vypátraly, kdo tyto fámy vypouští," oznámilo vedení Nike. "Chceme ochránit reputaci značky. Udělala by to každá společnost, kterou by někdo neprávem obvinil," citoval britský list Guardian mluvčího Nike Charlieho Brookse. "Nejde o omezování svobody slova, jenom chceme zjistit, kdo to poslal."
Přispěvatel "NIKEinsider" citoval údajný zdroj z firmy Nike a tvrdil, že Liou Sianga netrápilo ani tak zranění, jako spíš velký tlak veřejnosti, sponzorské povinnosti a minimální čas na přípravu. Podle bloggera americká společnost usoudila, že na atletově smutném příběhu vydělá lépe než na nevýrazném výsledku.
Den po Liou Siangově zranění se v čínských denících objevily celostránkové reklamy Nike s jeho fotografiemi a sloganem, že i v bolesti a prohře je krása sportu. Vedení Nike kampaň komentovalo tak, že možná na odstoupení čínského idolu ani neprodělá.