Článek
Extraliga coby soutěž úřadujících mistrů světa diváky baví a Sparta je v tom lídr. Především v tom, jak dostat fanoušky do O2 areny. Úspěšně realizuje své skvělé plány, jak pravidelně dostávat do své haly přes 10 tisíc lidí, někdy se dokonce šplhá i k 17 tisícům a vyprodané aréně.
Za mě není důležité, jestli je extraliga kvalitativně tou nejlepší soutěží na starém kontinentu. Jde o to bavit diváky i tam, kde třeba ještě nemají tak exkluzivní stadiony (na tom by extraliga ještě mohla zapracovat, aby ve městech jako Olomouc byla hala pro 21. století). Přesto na extraligu chodí diváci i tam, kde fotbalová liga tolik netáhne. A to je signál, že naše nejvyšší hokejová soutěž má svoji hodnotu a kvalitu.
Jsme těsně před play off a teprve v něm to celé začne. Diváci budou motorem všeho, vyprodané haly dodají vyřazovací části ještě větší náboj a atraktivitu.
Ať se nám to ale líbí, nebo ne, tak se teď ukázalo, že na úplnou špičku evropských týmů naše kluby ještě nejsou připravené. Rozdíl, s jakou lehkostí dokázal Färjestad Spartu dvakrát porazit, byl fakt velký. Především v Praze.
Nic to ale nemění na tom, že extraliga se krok za krokem zvedá. Přispívají k tomu nejen majitelé klubů a hráči, ale i diváci.