Článek
"Zůstávám otevřená oběma kategoriím, vůbec se volantu nezříkám, protože se mi líbí a docela ráda bych se za něj zase vrátila, ale současná celosvětová situace je bohužel taková, jaká je. Proto jsem si řekla, že čtyřkolka teď bude rozumnější varianta," uvedla Roučková pro web dakarmania.cz.
Ekonomické důvody stály i za její letošní absencí. Roučkovou totiž podporoval časopis Penthouse a v muslimské zemi je propagace erotiky zakázaná. I tak chtěla pokračovat v kariéře jako pilotka buggyny, s ohledem na očekávané problémy po celosvětové pandemii koronaviru se ale vrací k levnější čtyřkolce.
Proto opět začala trénovat na stroji, na němž Dakar před dvěma lety dokončila. "Jedná se o kompletně repasovaný, ale stejný stroj. Už je vychytaný a vyladěný. Přístroje, nádrže, stupačky nebo řídítka jsou udělána přímo na mě. Před Dakarem bychom jenom vyměnili motor," řekla členka pražské Dukly.
Více se může Roučkové vyjasnit budoucnost přibližně za měsíc, kdy bude jednat o další spolupráci se svým hlavním partnerem. "Já jet chci a budu připravená, ale uvidíme i po tiskovce pořadatelů, jaký Dakar tentokrát připraví. Letošní mi nepřišel zajímavý. Trasa byla rychlá, spíš připomínala WRC (klasické rallye). Vůbec se to nepodobalo Dakarům, jaké známe," dodala členka Orion Moto Racing týmu.