Článek
„Dakar pro nás nezačal moc dobře. Už po prvním kilometru se auto zastavilo. Nedokázali jsme pochopit, co se stalo. Následně se situace opakovala ještě dvakrát. Vždy po nějaké ráně. Ale pokaždé jsme auto resetovali, což stačilo k oživení. Jenže při čtvrtém výpadku motoru už nepomáhalo vůbec nic," posteskl si Martin Prokop, že si s navigátorem Janem Tománkem nevěděli rady.
„Museli jsme vyndat satelitní telefon a spojit se s týmem. Byli jsme schopní popsat trable, propojili jsme dráty a auto naskočilo. Spojení s inženýry v servisu nebylo nejlepší, chvíli to prostě trvalo, tudíž jsme ztratili asi osmnáct minut," lamentoval Prokop.
Doufá, že manko z první etapy nebude znamenat konečnou snu o umístění v první desítce. „Nezačalo to nejlépe. Snad jde o poslední věc, která se nám na autě pokazila. Protože když vůz fungoval, letěli jsme. Šlo přitom o úplnou malichernost. O vypínač za deset korun. Ale většinou to tak bývá, že se pokazí něco obyčejného," pokrčil smířlivě rameny Prokop.