Článek
„San Remo je technická soutěž se spoustou zatáček, kde se neustále mění rytmus. Rovněž rychlostní zkoušky jsou poměrně dlouhé, klade to vysoké nároky na koncentraci. Rádi bychom zde uspěli, je to pro nás velká výzva," uvedl Kopecký v tiskové zprávě mladoboleslavské automobilky.
Letošní český mistr na San Remu startoval i v předchozích třech letech, kdy byla rallye součástí IRC, a výsledkově se stále lepšil. Ve svém prvním startu v roce 2009 urazil kolo a do cíle nedojel, následně skončil šestý a loni byl čtvrtý.
Nejdelší erzeta v letošním IRC
Hänninen si v tomto roce už zajistil titul mistra Evropy, v Itálii se bude snažit navázat na výsledek z roku 2010, kdy zde skončil druhý a zajistil si tím triumf v seriálu IRC. „San Remo je nádherná soutěž, jedna z nejstarších a nejznámějších. Jde současně o rallye, kde je úroveň domácích pilotů nejvyšší v celé IRC," podotkl Hänninen.
Pořadatelé připravili trať s deseti rychlostními zkouškami o celkové délce 204 km. V pátek na jezdce, mezi kterými bude i další Čech Jiří Navrátil, čeká erzeta dlouhá 44 km, což je letošní rekord IRC.
Průběžné pořadí IRC |
---|
1. Mikkelsen (Nor./Škoda Fabia S2000) 136 b. |
2. Hänninen (Fin./Škoda Fabia S2000) 93 b. |
3. Kopecký (ČR/Škoda Fabia S2000) 83 b. |
4. Wiegand (Něm./Škoda Fabia S2000) 53 b. |
5. Basso (It./Ford Fiesta S2000) 40 b. |
6. Avci (Tur./Ford Fiesta S2000) 35 b. |