Článek
„Potvrdilo se, že náš vůz je velmi silný a odolný, tudíž jsme oba dva absolutně v pořádku," oddechl si po spektakulárním karambolu Latvala.
V Argentině směřoval k druhému vítězství v sezóně. Vedl o patnáct vteřin před Paddonem ve stroji Hyundai. Jenže ve čtrnáctém měřeném úseku z osmnácti přišla neuvěřitelná nehoda. „Ve velmi rychlém úseku se nám na kamenitém podloží zlomilo pravé přední zavěšení a tlumič doslova prošel kapotou," uvedl pro wrc.com Latvala.
„Auto bylo neovladatelné. Prostě jsme šli přes střechu. Jsem zklamaný, ale nemohl jsem nic dělat. Měl jsem dobrý náskok, držel soutěž pod kontrolou. Ale není prostě možné, abych se vyhýbal každému kamenu na trati. To bych mohl zůstat doma a nemusel jezdit na rallye," pokrčil rameny Latvala.