Článek
Ducháček nastupoval na start Bohemie povzbuzený nejen slibným časem z úvodu Horácké rallye, ale i spokojený s vylepšenými tlumiči svého vozu. „Po Třebíči jsme stihli auto připravit i vylepšit o novou verzi tlumičů. Při tréninku jsme ocenili monitoring pomocí GPS, protože pod mostem v Hodkovicích jsme se potkali s autem místní listonošky. Jela si po půlce silnice a přestože jsem svými koly dřel obrubník, střetli jsme se zrcátky. Přivolaným policistům paní tvrdila, že jsme jeli moc rychle. Požádali jsme proto vedení soutěže o informaci z GPS a ti potvrdili, že v okamžiku střetu jsme jeli 41 km/h. Výsledkem byla pokuta pro pošťačku a naše ztráta dvou hodin při řešení nehody,“ líčil Ducháček neobvyklý zádrhel.
Při vlastní soutěži se Ducháček potýkal s nedotáčivostí Lanceru. Ani jízda v noci nevyšla podle představ, teprve po změně směsi pneumatik se auto chovalo jako vyměněné. Na druhém Sychrově však Ducháček nestihl dobrzdit a vůz šel na více než tři minuty mimo trať. Závěrečný Navarov ale vyšel perfektně, osmý čas je příslibem před dalším startem a je jen škoda, že se potíže s pneumatikami nepodařilo vyřešit dříve.
Ducháčka však později šokovala jiná událost. Po příjezdu domů si na internetu přehrál video s podnapilým pořadatelem na Navarově, který opustil vozovku jen o chviličku dříve, než kolem Sláva projel. „Během celé Bohemky jsem se nepotkal s jediným pořadatelským zádrhelem. Vložky byly krásné a obrovsky náročné. Diváci stáli vždy na bezpečných místech. O problému s opilým pořadatelem jsem se dozvěděl až doma, když jsem s překvapením na videu viděl, jak mu za zády projíždí naše auto. Během jízdy jsem si ale ničeho nevšiml. Krátce nato mi volali z ředitelství soutěže s tím, že je celá věc obrovsky mrzí a omlouvají se nám. Slíbili, že udělají vše pro to, aby se to již nikdy neopakovalo. Mohlo to dopadnout moc špatně pro něj i pro nás,“ dodal Ducháček.
Trněný skončil těsně před cílem
Z dvojice Seznam.cz Rally Teamu startoval Bohemku lépe Karel Trněný, ale pak začal ve výsledcích klesat. „Měli jsme asi podobný problém, s jakým se před časem potýkal i Karel Trojan. Turbo dávalo správný tlak, ale jeho náběh byl hodně pomalý. Nejlépe to bylo vidět v Sosnové, kde jsme od prvního dostali deset vteřin. Na Sychrově zase vše skvěle fungovalo až do chvíle, kdy jsme dostali defekt. Hodně času jsme ztratili dolováním zbytku pneumatiky, která se v podběhu vzpříčila. Pneu byla i příčinou našeho odstoupení, protože zřejmě i poškodila něco na autě a my museli skončit jednu rychlostní zkoušku před cílem. Jsem dost zklamaný,“ svěřil se po svém odstoupení Karel Trněný.