Článek
"Pořád platí to, co říkám od začátku. Na výsledky nekoukáme, potřebuju se sžít s autem. Daří se nám zlepšovat se, ale pro nás je důležité zlepšit se časově. A když bude odstup menší a my budeme třeba šestí, tak budeme o to šťastnější," řekl Prokop. Aktuálně má na kontě 26 bodů a v průběžném pořadí MS mu patří sedmé místo.
Devětadvacetiletý pilot ale vždy za nejrychlejším jezdcem závodu značně zaostával. Proto jej zajímají hlavně dosažené časy. "Pro nás je důležité zrychlovat. Je ale pravda, že jsme laťku nasadili hodně vysoko a není v našich silách ji udržet," přiznal realisticky Prokop, jenž v průběžném pořadí MS ztrácí jen dva body na tovární jedničku Fordu Jariho-Matiho Latvalu z Finska.
V Řecku by mu ale mohly pomoct zkušenosti z předešlých let. "Je pravda, že tohle je závod, který znám nejlépe. Už si to tady hodně pamatuju, vím, co to je za zatáčku a co pak přijde," řekl Prokop, kterému znalost trati ulehčuje pokračující sžívání se s vozem. "Máme o jeden faktor méně. Nemám ale představu, co tato rozbitá trať udělá s autem, co vydrží. Neznám hranice, co si můžu dovolit," uvedl.
Trať vede jen na skále
Náročná šotolinová trať byla i v Argentině, Řecko je ale podle českého jezdce specifické. "Myslel jsem si, že trať bude blíže. Argentina ale byla rychlejší a širší. Tady to je často úzké a trať vede jen na skále, na kameni. Styl (jezdecký) z Argentiny nepůjde použít," řekl.
Pořadatelé jej ale stejně jako další jezdce potěšili tím, že zrušili nepříliš oblíbené noční erzety. "Je to plus. Jezdit v noci na šotolině je praštěný nápad. Diváci kvůli prachu nic nevidí, jen nějaká světla, a pro nás je to taky o ničem. Rallye se jezdí v těžkých podmínkách, ale tohle je o ničem. Je to zbytečné, všichni si to mohou více užít ve dne," podotkl Prokop.