Článek
Zatímco jednička Citroënu Sébastien Loeb suverénně vládne seriálu MS - z osmi podniků vyhrál šest a triumfoval dokonce v pěti posledních za sebou, Duvalovi se po přestupu z týmu Ford příliš nedařilo. Na Novém Zélandu sice dojel čtvrtý, ale jinak jej trápily hluboké výkonnostní propady, které vyvrcholily na Kyperské rallye, po níž Duvala dokonce opustil spolujezdec Stéphane Prévot.
Duval své dočasné vyřazení z týmu vnímal jako spravedlivý trest. "Udělal jsem několikrát chybu. Měl jsem za každých okolností dojet a já to neudělal. V důsledku toho se pak Stéphane rozhodl, že už se mnou nebude jezdit a řekl to tak i Guy Fréquelinovi. Je pravda, že už po několik soutěží nebyla v autě dobrá atmosféra. Teď už je ale toto vše za námi. Jsem zpět s novým spolujezdcem, Svenem Smeetsem. Chtěl bych dokázat, že jsem schopen jezdit tak, jak to tým ode mne čeká," slibuje Duval.
V Argentině se představil dvakrát a různorodé jihoamerické erzety jej zaujaly. "Nejsou vůbec jednoduché, v minulých letech překvapily mnohé piloty. Jsou na nich nebezpečné kameny, zatáčky, hrboly, které vyhodí vůz do všech směrů. Jsem rád, že tratě zůstávají letos stejné jako loni. Už máme všechny naše 'noty' připravené. To by nám mělo pomoci se koncentrovat a vzájemně se se Svenem sladit," věří Duval.
Hlavním cílem belgického jezdce zůstává dokončení soutěže. "Budu dávat velký pozor, abych neudělal chybu. Musím zůstat na trati a měl bych dojet tak kolem čtvrtého či pátého místa. Už se mi to v minulosti přece podařilo," přemítá Duval před startem devátého podniku mistrovství světa, jenž se letos koná už popětadvacáté.