Článek
"Měl jsem defekt. Byla pravá zatáčka, následovala levá, pak se mi zula pravá přední guma. Nejsem si vědom, že bych něco přejel. Prostě se to stalo. Zbývalo deset kilometrů, které jsem musel absolvovat po třech kolech," posteskl si v cíli Kresta.
Z fenoména minulých let se tak rázem stal poraženým. Přitom byl tak blízko vítězství. Vypořádal se i se změnou vozu jen pár desítek hodin před startem soutěže, kdy místo vyzkoušeného Subaru Impreza stáje Styllex usedl do stroje od zlínského týmu JM Engineering. Zvládl to parádně. A pak přišla taková prkotina.
"Je to k vzteku. Ještě nikdy se mi nestalo, že bych v poslední erzetě přišel o půlminutový náskok. S tím prostě už nic neuděláte," krčil Kresta rameny.
A to ještě musel odrážet útok třetího v pořadí Václava Pecha. "Věděl jsem, že těch deset kilometrů musím jet na hraně, pořád stejně rychle a udržet ho za sebou," přiznal borec z Trnavy u Zlína. Na konci prázdnin bude chtít při Barum rallye smazat náskok soupeřů v českém šampionátu.
"Ještě je ve hře dost soutěží. A ve Zlíně pojedu stoprocentně se Subaru. I když, absolutní jistotu vlastně nemáte nikdy," věděl Kresta.