Článek
Junior I
Hned sedm jezdců se postavilo na start nejmladší čtyřkolkové kategorie Junior I. Do první jízdy nejlépe vystartoval Lukáš Kolpek z ASP Group Racing teamu na stroji ACCESS DRR100, ale hned za ním se hnali Matěj Jendřišák, Marek Fischer a celý zbytek startovního pole. V polovině prvního kola sice Lukáše Kolpeka předjel Matěj Jendřišák, ale Lukáš se bojovnou jízdou vrátil zpátky na první místo a udržel za sebou i Marka Fischera, který tak skončil druhý. Matěj Jendřišák se v průběhu závodu propadl až na šesté místo, a tak jako třetí projel cílem Michal Seňko.
Ve druhé jízdě se pořadí často měnilo a tak byl závod divácky velmi zajímavý. Po startu se ujal vedení opět Lukáš Kolpek a za ním Matěj Jendřišák, ale oba jezdce zakrátko předjel Michal Seňko. Ten ovšem svůj ACCESS DRR 100 krátce poté převrátil a dokonce pod ním zůstal uvězněný, ale po vyproštění pokračoval v pořádku v závodě. Taktovku tím pádem opět převzal Lukáš Kolpek, ale opět ne nadlouho - v zatáčce lehce zachyboval a toho využil za ním jedoucí Matěj Jendřišák. Na čtvrtém místě jezdící Marek Fischer se havárií Michal Saňka posunul na třetí pozici, ale ani on na ní nevydržel dlouho, když i on ze své čtyřkolky vystoupil. Naštěstí i Marek po chvíli pokračoval v závodě. Vítězství v druhé jízdě si nakonec odnesl Matěj Jendřišák před Lukášem Kolpekem, třetí dojel Vojtěch Kroutil.
Republikový šampionát čtyřkolekfoto: Jan Jasanský
Junior II
První závod třídy Junior II byl záležitostí čtyř jezdců - Tomáše Cífky, vedoucího průběžného bodování, druhého z bratrů Fischerů – Michala, Dominika Svobody, kterému se vydařil bleskový start a hned od začátku se ujal vedení a Matěje Sani. I když Saňa výrazně zaspal na startu a vyrazil tak do závodu jako úplně poslední, kolo za kolem se prokousával dopředu, stahoval cenné vteřiny, až se usadil na čtvrtém místě. Už se zdálo, že závod skončí bez větších rošád v pořadí, když skvěle jedoucího Dominika Svobodu potkala v zatáčce před cílem kolize a tak se pořadí o jedno místo posunulo. Na prvním místě tedy skončil Tomáš Cífka, za ním Michal Fischer a třetí Matěj Saňa.
Druhá jízda se obešla bez větších rošád v pořadí. Jak jezdci odstartovali, tak dojeli do cíle, v úplně stejném pořadí jako v jízdě první: Tomáš Cífka, Michal Fischer a Matěj Saňa.
Přebor ČR
Ze sobotního závodu měl nejvíc celkový vítěz Radek Procházka (třetí a první místo), druhý celkově skončil Jan Rejholec a třetí dosud vedoucí jezdec přeboru - Jiří Kašpar. A jak závod probíhal? Jan Rejholec podal svůj životní výkon, když v první rozjížďce dojel druhý a to ještě zle dotíral i na první místo M. Kuchty, který vyhrál stylem start-cíl.
Pro Kuchtu byla ovšem smolná druhá rozjížďka - postavila si hlavu elektronika jeho Can-Amu. Motor nešel do otáček, běžel pouze v nouzovém, omezeném režimu. Kuchta takto objel několik kol, ale nakonec musel smutně zajet do depa. Tam se zjistilo, že příčinou byl pouze špatně načtený kód klíčku zapalování, a že by bývalo stačilo klíček vytáhnout a znovu zasunout. Nejlepšímu z kvalifikace, Michalu Gáborovi, v závodě chcípl motor a než znovu nastartoval, ztratil celého půl kola. I když ho stíhací jízda dokonce zavedla i do pole s obilím, stačila pouze na 17 místo.
Republikový šampionát čtyřkolekfoto: Jan Jasanský
Mistrovství ČR
Za neúčasti Josefa Císaře (zhmožděný kotník) a Matěje Prostináka (zlomené zápěstí) se očekával další tuhý boj mezi Liškou a Tušlem. Martin Liška měl ale pomalejší start, začal se prodírat dopředu až ze sedmého místa, společně s Michalem Prskavcem. Start prvního závodu nejlépe vyšel Davidu Tušlovi, hned za ním se řítil M. Zatloukal, Lukáš Studený a další. Po šesti kolech byl Martin Liška již čtvrtý, a také Michal Prskavec se dral dopředu. Dlouho bojoval s Martinem Lukášem, ale krátce na to musel ze závodu odstoupit - prasklé ložisko v přepákování uvolnilo šroub držící zadní tlumič pérování a ten pak prorazil palivovou nádrž. Martin Liška opět tahal, co to šlo, a tak bylo v cíli první rozjížďky pořadí následující: David Tušl, Martin Liška, Lukáš Studený, David Šimek a Jan Jasanský, který se sem probojoval z devátého místa po nevydařeném startu.
Druhá jízda bylo přímo drama. Krátce po startu se srazili oba naši přední jezdci, David Tušl a Martin Liška, a oba se propadli úplně na konec startovního pole. Na čele mezitím uháněli Lukáš Studený, M. Zatloukal a Michal Prskavec. David Tušl s Martinem Liškou začali stahovat náskok, ale co čert nechtěl, srazili se znovu, a tak se kolem nich přehnalo celé startovní pole ještě jednou. David Tušl se do druhého stíhání pustil dříve, Martinu Liškovi chcípl motor a musel startovat. Na čele zatím Michal Prskavec ujížděl druhému Lukáši Studenému, na třetí místo se propracoval (opět po nepříliš vydařeném startu) Jan Jasanský. Asi ve třetině závodu se však na jeho třetí místo začal tlačit David Tušl a asi dvě kola před cílem se mu podařilo jej předjet.
Martin Liška přes veškerou snahu a mocné povzbuzování jeho týmu a fanoušků skončil až na na pátém místě, což pro něj bylo zklamání a ztráta bodů v boji o mistrovský titul. O to však budou další závody napínavější.