Článek
Lídr šampionátu konkurenci trápí. „Dělá vrásky všem, nejen nám. Třeba Jochen Hahn je z něj úplně na prášky. Když se mu zadaří, dává všem v měřáku vteřinu a pak je nás pět v jedné desetině. Nebýt jeho, je to našlapané. Jsem vlastně třetí, ale papírově čtvrtý," dává Lacko jasně najevo, že maďarský obhájce titulu Kiss letos vystupuje v roli nepolapitelného fantoma.
Evropský šampion z roku 2017 je v průběžném pořadí ME čtvrtý, na vedoucího Kisse ztrácí 84 bodů. „Mostecký okruh mám rád. Vždy se domů těšíme, je to pro nás těžší, protože tam máme spoustu partnerů, diváků, fanoušků a chceme se všem zavděčit. Zajet nejlepší výsledek, co jde, aby všichni odcházeli spokojeni," líčí Lacko.
Letošní závody jsou jubilejní, slaví se 30 let od premiéry tahačů na mosteckém autodromu. Víkendový podnik proběhne společně se sérií NASCAR Whelen Euro Series.
Buggyra se tak poprvé českým fanouškům ukáže ve dvou sériích během jediného víkendu. V tahačích pojedou Lacko a Téo Calvet, v klání EuroNASCAR bude stáj zastupovat Aliyyah Kolocová.
„Čeká nás náročný víkend, ale pro oba seriály máme dva zcela nezávislé týmy, takže v tom by problém být neměl. Jen nevím, kam dřív skočím," usmívá se boss Buggyry Martin Koloc.
V Mostě jel bývalý zkušený pilot hned v druhém ročníku. Nejúspěšnější rok zažil v sezoně 1997, kdy se zcela novou pragovkou vyhrál všechny čtyři pohárové jízdy.
„Nerad vzpomínám. Mně se všechny vzpomínky slévají a nechci se k tomu moc vracet. Čím jsem starší, tím víc mě těší aktuální úspěchy našich pilotů. Ať už to byly mostecké triumfy Davida Vršeckého nebo Adama Lacka," poukazuje Koloc.