Článek
Z Roudnice dorazily pod Krušné hory vylepšené závodní tahače. „Testy nás mají opět o kousek posunout. Letos máme změny na nápravě i na brzdném systému, motoru jsme trošku přidali výkon. Zároveň držíme vysokou životnost techniky. To jsou kroky, o kterých věříme, že nás posunou o kousek kupředu. Jak bude připravená konkurence, uvidíme až na závodech," uvedl Jan Kalivoda, šéf komunikace stáje Buggyra ZM Racing.
Týmová jednička Adam Lacko má jednoznačný úkol se opět porvat o titul evropského šampiona. „Konkurence bude zase o něco větší. Je tu pět šest jezdců, kteří se poperou o titul. Soupeři jsou tak silní, že při vyrovnanosti závodního pole může bolet každá chyba," ví Kalivoda.
Také Adam Lacko si je vědom, že čeká náročná sezona a úspěch se nebude rodit snadno. „Ve špičce přibývají jezdci a začínáme se shlukovat v jedné desetině sekundy. V kvalifikaci jsme v jedné desetině třeba tři nebo čtyři. To je s pětiapůltunovým monstrem solidní a je vidět, že závody mají zpátky vysokou úroveň. Užijí si i diváci, na trati je víc soubojů a v závodě nejsou takové proluky," uvedl.

Téo Calvet při testování v Mostě.
Buggyra ZM Racing bude letos připravovat dva závodní speciály, protože Aliyyah Kolocová se představí v sérii Euro NASCAR a GT závodech a zároveň se bude připravovat na Rally Dakar. Talentovaného Téa Calveta čeká druhá sezona na evropské truckové scéně a úkol má jasný - vyhrát pohár nováčků a být co nejblíže evropské špičky.
„S testy jsem spokojený, daří se mi zrychlovat. Také jsme si s Adamem prohodili auta. Pomohl mi s nastavením mého vozu, já si zase vyzkoušel ten jeho. To mi pak pomohlo zase o něco vylepšit můj vlastní čas," liboval si 21letý Francouz.

Téo Calvet a Adam Lacko, piloti týmu Buggyra ZM Racing, jsou na sezonu připraveni.
I když Buggyra ZM Racing letos nasazuje jen dva okruhové tahače, bude to pro celou stáj náročný rok. „Logisticky a manažersky je lepší se plnohodnotně starat o dvě auta než o tři. Ale logisticky nás i tak čeká náročný rok s více jak čtyřiceti závodními víkendy napříč celým týmem. Jestli tohle zvládneme, tak to bude náš nový rekord," usmívá se Jan Kalivoda.