Článek
Z českého pohledu byl nejvíc očekávaný souboj ve skupině A, což jsou upravené cestovní vozy. Mírným favoritem byl Lukáš Vojáček, který vyhrál předchozí dva evropské podniky na Pyrenejském poloostrově. Jenže Šternberk, ač ho má rád, mu nepřeje. Třetího vítězství v řadě se nedočkal. Nestačil sice jen na krajana Jaromíra Malého, ale právě on převzal vedení v seriálu. Obě Mitsubishi Lancer Evo 8 byla perfektně připravená. Malý však lépe zvládl opravnou jízdu po havárii Ukrajince Koraza, což rozhodlo.
V kategorii GT se letos poprvé představil s Ferrari 430 GT Petr Vojáček. Nejhezčí závodní auto bylo také nejrychlejší. Cesta k prvenství ale nebyla jednoduchá. „Při první jízdě jsem udělal školáckou chybu, když jsem z příjezdového režimu nepřepnul na závodní. Mohl jsem tak využít jen asi pětadvaceti procent výkonu motoru o síle více než pěti set koní. Musel jsem dokonce zastavit a přepnout na závodní režim. Naštěstí časovou ztrátu několika sekund jsem dohonil ve druhé jízdě," říkal zkušený Petr Vojáček. Pražský Ennoble racing klub měl na stupních vítězů všechny tři svoje jezdce, tedy i Františka Chaloupku a Jiřího Filingera na Nissanech 305 GT.
Nejsilnější a nejrychlejší jsou formulové vozy, tzv. placky. Těm kraloval takřka neporazitelný Ital Simone Faggioly s Normou M20F. Za ním dojel český pilot Miloš Beneš s Osellou FA30. Češi ovládli většinu kategorií. Dan Michl s Lotusem Evora kraloval „siluetám," což jsou vozy, vycházející jen z tvaru karosérie příslušných aut. Jiří Los s Mitsubishi Lancer Evo IX byl nejrychlejší ve skupině N, tedy mezi sériovými vozy. V šampionátu historických vozů si vedl nejlépe Ital Uberto Bonuci na Oselle před Čechem Jaroslavem Práškem, který pilotoval krásný Chevron B23.