Článek
Cítíte, že jste si těmi stupni vítězů na sebe trochu upletl bič?
Jasně, teď už bude potřeba dojet nejhůř druhý. Ne, vážně, přál bych si zabojovat zase o bednu, protože to bylo moc hezké a chtěl bych to ještě zažít. Musím jít ale závodem postupně, a především se dostat mezi osmičku nejlepších, pak je to hodně i o štěstí. Semifinále je pro mě ale ta základní meta, abych nebyl v sobotu naštvaný. Alespoň tam chci vážně být.
Vybavily se po příjezdu do depa vzpomínky z loňska?
Závody se zapomínají dost rychle, ale minulý týden jsem si to všechno ze záznamu oživil. Na opravdu povedený start letos čekám, tak snad přijde v sobotu. Stojí proti mně ale patnáct skvělých jezdců, nemám vyloženého favorita. Rád bych byl těžkým soupeřem pro každého z nich, vlastně je chci porazit všechny. Věřím, že jsem správně nachystaný.
Budete něco měnit na nastavení motocyklu oproti minulému roku?
Nastavení z loňska mám zapsané, tak uvidíme, jestli ještě přijdeme na něco lepšího. Na ploché dráze se učíte celý život. Z prvního pohledu mi dráha nepřišla tak tvrdá jako loni, i na tréninku se zdála trochu hlubší, tak to budeme muset dopasovat. Ale obecně se snad mohu držet loňského know-how.
Kolik jste si přivezl motorů?
Čtyři. Víc by jich závodník asi mít neměl, protože pak ani sám pořádně neví, na čem jede. Jsou i plošináři, kteří mají motor na jednotlivé dráhy, já jsem zkoušel různé a věřím, že sáhnu po tom nejrychlejším. Přeskakovat z jednoho na druhý při závodě není úplně dobré řešení.
Očekáváte velkou podporu z hlediště?
Z různých stran cítím, že mi přijede hodně lidí fandit. V tom zájmu se odrazil nejen stupně vítězů na Markétě, ale i moje prvenství ze Zlaté přilbě. Můj fanklub se opravdu hodně rozrostl, tak bych rád všem i sobě udělal radost.