Článek
Vzhledem ke ztrátě 49 bodů na vedoucího Norberta Kisse má česká jednička před Misanem jasno, že na titul letos nejspíše nedosáhne. Na druhou stranu, proč se nepokusit o zázrak. „V případě Norberta je možné úplně všechno, ale nejdříve musím porazit minimálně o čtyři body Sashu Lenze," konstatuje Adam Lacko, jehož čeká na oblíbeném okruhu především bitva o druhé místo.
„Vzhledem k vývoji šampionátu nelze vyloučit, že se o celkové stupně vítězů bude bojovat do poslední jízdy, jisté šance mají totiž Antonio i Jochen. Mám rád vypjaté závody."
Buggyra v závodě mistrovství Evropy tahačů v Mostě
Buggyra
V průběhu dvoutýdenní pauzy tým řešil především nastavení a výkon závodního speciálu. „V Le Mans a Jaramě nám nevycházela sobotní super pole. Je rozdíl, jestli člověk startuje z první, nebo třetí řady. Snad jsme se někam posunuli. Zatím se mi dařilo v závodech ztráty stahovat, ale v Misanu půjde opravdu o každý bod. Taky z toho může být taktická šachová partie," avizuje Lacko.
Končí plnohodnotný šampionát
I přes odpadnutí závodu na Nürburgringu, kterému vystavila stopku nevídaná živelní katastrofa, se dobrá věc v podobě realizace plnohodnotného šampionátu podařila. V netradičním dějišti posledního závodu na okruhu v Misanu hodlá Buggyra úspěšně zakončit již tak povedenou sezonu.
Proto se představí v plné síle, o body a poháry bude v Itálii bojovat sestava ve složení Adam Lacko - Téo Calvet - Aliyyah Kolocová.
Buggyra na prvním závodě ME tahačů na Hungaroringu
Buggyra
„Ať to z hlediska Buggyry dopadne jakkoli, nutno vyzdvihnout práci promotéra, který zvládl organizaci šampionátu i revoluční přechod na bio naftu. Truck racing jde jednoznačně správným směrem," poukazuje majitel týmu Martin Koloc.
„Adam odvádí vysoký nadstandard, Buggyra Academy dodala v podobě Téa s Aliyyah jezdce s až nečekaným potenciálem růstu. Takže spokojenost s vírou v ještě úspěšnější budoucnost," dodává.