Článek
"Po loňské úspěšné sezóně jsme se rozhodli změnit odvětví. Tento krok jsme probírali i s partnery. Shodli jsme se, že chceme jít dále, a tohle je o několik stupínků výše," vysvětlil Matějovský. Důvody, proč zvolil právě MS cestovních vozů, jsou dva: "Jednak je to obrovská výzva. Ale hlavně je Adamovi dvacet let a v tahačích mu nic neuteče, v těch může závodit do důchodu. Kdyby je nyní jezdil dalších pět let, těžko by někam později přestupoval."
Alfu Romeo 156 Super 2000 tým zakoupil od italské firmy Ntechnology, sídlící nedaleko Turína. Jde o dvoulitrový čtyřválec s výkonem 272 koní při 8500 otáčkách za minutu. "Na technický servis při závodech jsme si najali italský tým Oregon. Je to přece jen velká změna, takže naši mechanici se teprve budou učit auto poznávat," prohlásil Stanislav Matějovský.
Seriálu MS se účastní celkem 33 jezdců, kalendář čítá deset podniků. Lacko nastoupí k sedmi z nich. Vynechá starty v San Marinu, mexickém Pueblu a tureckém Istanbulu. "Jde o první sezónu, takže spíše budeme získávat zkušenosti a poznávat nové tratě. Když se budeme pohybovat kolem patnáctého místa, bude to úspěch," říká Adam Lacko. "Konkurence je obrovská, takže z takového umístění budeme skutečně nadšení," přitakává Matějovský.
Jeho chráněnec se kromě seriálu MS zúčastní také dvou závodů tahačů, v Mostě a na německém Nürburgringu. "Ještě není jasné, s jakým vozem," prohlásil šéf Internet Expres Prima týmu. "Skutečnost, že by měl Adam jet s buggyrou, znám jen z novin. Nás nikdo neoslovil. Ale jednání se nebráníme," prohlásil.
MS cestovních vozů se uskutečnilo poprvé v roce 1987, kdy ho vyhrál Ital Roberto Ravaglia s BMW M3. V dalších letech se seriál jezdil jako světový či evropský pohár.