Článek
Adam Lacko, který zatím letos vyhrál sedm z jedenácti závodů, nevidí sebemenší důvod, proč nepokračovat v nastoupeném trendu. „Jarama patří do kategorie adrenalinových okruhů, které mi hodně vyhovují. Navíc jsem tady v roce 2017 slavil první titul," říká pilot slavící právě dnes 36. narozeniny. „Hodně bude záležet na super pole, nejedná se totiž zrovna o okruh vhodný pro předjíždění." Za největšího soupeře považuje Antonia Albaceteho. „Netuším, jak to bude s návštěvností, ale i kdyby přišlo sto jeho fanoušků, budou slyšet. Docela se těším," usmívá se Lacko.
Věčně vysmátý Téo Calvet věří, že důvody k optimismu bude mít i po návratu ze Španělska. „Vůbec by mi nevadilo navázat na výkon ze Zolderu, kde jsem skončil druhý, pátý a šestý. S okruhem mám minimální zkušenosti, něco mi řekl táta, něco David. A počítám, že mi s daty pomůže Adam," vysvětluje Téo, jehož interview právě s Lackem, realizované pochopitelně z patřičné vzdálenosti, se stalo hitem sociálních sítí. „Doba sice není dobrá, ale humor je všelék. Navíc se Adam projevil jako špičkový a vysoce fundovaný moderátor," culí se Francouz.
Adam Lacko si během úvodního závodu ME tahačů v Mostě připsal jednu výhru
Buggyra
Na bodech skončila v Zolderu pokaždé rovněž Aliyyah Kolocová. Nejmladší a zároveň nejrychlejší truckerka historie sice nezopakovala senzační vítězství z Nogara, leč není každý den posvícení. „Táta, David i Tomáš mi vysvětlili, že není kam spěchat. Nemám s tím problém, navíc podle toho, co mi bylo řečeno, je pro začínajícího jezdce trojboj Nogaro - Zolder - Jarama hodně náročný. Prošli jsme si s tátou okruh pěšky, sjezd proti betonové zdi vypadá zajímavě," konstatuje Aliyyah.
„Platí prakticky totéž, co před Zolderem. Ani v Jaramě Aliyyah nikdy nejela, pracovali jsme na simulátoru. Na to, jak je mladá, má pro závodění cit. Jde do toho s tím, že každý bod se počítá," dodává mentor David Vršecký.
Seriál ME by měl pokračovat v polovině října v Maďarsku.