Článek
Všechny předchozí triumfy slavil za volantem vozu Osella. S vozem Norma M20 FC ovládl absolutní klasifikaci před krajanem Faustem Bormolinim, když v součtu dvou jízd byl rychlejší téměř o osm sekund. Třetí skončil stejně jako v předchozích dvou letech domácí Miloš Beneš s osellou.
Ve skupině A zopakoval loňské prvenství Jaromír Malý, ve třídě N obhájil první místo Jiří Los.
Ecce Homo Šternberk, podnik MMČR a ME v závodech automobilů do vrchu: |
---|
Absolutně: |
1. Faggioli (It./Norma M20) 5:38,190 |
2. Bormolini (It./Reynard) -7,960 |
3. M. Beneš (ČR/Osella FA 30) -8,710 |
4. Krámský (ČR/Reynard K14) -17,490, |
...6. Janík (ČR/Lola B02/50) -22,210 |
7. Komárek (ČR/Norma M20FC EVO) -27,050 |
8. Nevěřil (ČR/Norma M20FC) -29,220. |
Skupina A: |
1. Malý 6:52,460 |
2. L. Vojáček (oba ČR/Mitsubishi Lancer EVO VIII) -5,660 |
3. Schweiger (Rak./Mitsubishi Lancer EVO VIII) -6,160. |
Skupina N: |
1. Los (ČR/Mitsubishi Lancer EVO IX) 7:02,970 |
2. Stefanovski (Mak./Mitsubishi Lancer EVO IX) -2,980 |
3. Sajlerová (ČR/Mitsubishi Lancer EVO X) -10,540. |