Článek
"Jsem přesvědčený, že lidé na vyšších pozicích mají v tomto svůj omezený čas. Rozhodl jsem se proto stáhnout ze své pozice technického ředitele, abych tuto štafetu předa dál ve správný čas," uvedl pro agenturu Reuters Allison, jenž by se měl i méně objevovat na závodech.
Rodák z Louthu přišel do týmu v roce 2017 z Ferrari, kdy nahradil Paddyho Lowea. Následně přispěl ke čtyřem mistrovským titulům Lewise Hamiltona a čtyřem Pohárům konstruktérů. "Nějakou dobu jsme už věděli, že se jeho působení v pozici technického ředitele chýlí letos ke konci. Jsem však rád, že jsme vytvořili novou pozici, abychom ho udrželi dál v naší rodině," řekl šéf týmu Toto Wolff.
Alllisonův nástupce Elliott začínal v F1 v roce 2000 v McLarenu a poté působil v Renaultu. Od roku 2012 se nakonec stal součástí Mercedesu, kde se nejprve staral o aerodynamickou sekci a následně přešel do technologického oddělení. Zde pracoval i po Allisonově boku. "Díky těmto změnám jsme se dostali do nejlepší možné pozice pro nadcházející éru," dodal pak Wolff, mimo jiné s odkazem na chystané změny pravidel v F1 v roce 2022.