Článek
"Tým mě připravil o místo na stupních vítězů," láteřil Trulli podle italského listu Gazzetta dello Sport. "Rozhodnutí nasadit při první zastávce suché pneumatiky bylo úplně absurdní. S těmi jsem nebyl schopen udržet ani tempo zpomalovacího vozu," pokračoval Trulli, jehož špatný výběr obutí odsunul ze čtvrtého místa. Tak jako tak ale italský pilot devět kol před koncem po kolizi s Tiagem Monteirem definitivně vypadl.
Schumacher byl v kritice opatrnější
Velmi podobný osud potkal i Trulliho týmového kolegu Ralfa Schumachera. Tomu dali mechanici "suché" gumy později při pit stopu v polovině závodu, kdy jezdil druhý. Ani tento risk nevyšel, německý jezdec se prakticky okamžitě ocitl mimo trať a spěchal znovu pro pneumatiky na vlhkou trať. Nakonec stihl zachránit alespoň dva body za sedmé místo, ale v boji o třetí příčku v Poháru konstruktérů vzrostl odstup Toyoty za Ferrari na deset bodů.
Na rozdíl od Trulliho se nicméně Schumacher vyjádřil na adresu týmu diplomaticky. "Byla chyba přejít na suché pneumatiky, ale já sám jsem se na ní podílel," řekl mladší bratr sedminásobného mistra světa. "Jezdec činí rozhodnutí společně s týmem a my jsme se shodli na tom špatném," dodal.