Článek
"Udržet se na stejné úrovni ale nebude jednoduché," citovala agentura AP prezidenta Toyoty Kacuakiho Watanabeho, který o úsporných opatřeních informoval. Konkrétní příklady, jak hodlá stáj ušetřit, však neuvedl.
Toyota tak nebude následovat další japonské automobilky, které z motoristického sportu odešly. Honda nedávno oznámila, že kvůli snižování nákladů ve stínu ekonomické krize nebude podporovat stáj ve formuli 1. Ze seriálu mistrovství světa v rallye ze stejných důvodů odešly Subaru a Suzuki.
Toyota zakončí rok ve ztrátě poprvé od roku 1941, kdy automobilka začala evidovat podobné statistiky. Společnost plánovala,že prodá deset miliónů vozů, nakonec jich ale prodá o zhruba milión méně. Ztrátou pro japonskou automobilku skončil také druhý rok její existence. V roce 1938 ale šlo o neoficiální údaje.
Stáj Toyota, za kterou letos jezdili Němec Timo Glock a Ital Jarno Trulli, získala v sezoně 56 bodů a skončila pátá v Poháru konstruktérů. O nejlepší dílčí výsledek se postaral Glock druhým místem v maďarské Grand Prix.