Článek
V bavorské metropoli zároveň Heidfeld absolvoval přímo v hale firmy premiérovou jízdu za volantem modelu F1.08 a po předváděcí jízdě za ohlušujícího řevu motoru nešetřil superlativy. "Je to nejkrásnější auto, v jakém jsem kdy seděl. Teď ještě musí být stejně tak rychlé," řekl třicetiletý Heidfeld při pohledu na bílo-modrou formuli. Vůz oproti svému předchůdci disponuje řadou aerodynamických vylepšení patrných především na zaoblených tvarech. Zvlášť nápadné je mohutné přední křídlo, štíhlejší nos vozu či úzká záď.
"Očekáváme další velký krok směrem kupředu. Jsem přesvědčený, že obohatíme duel o titul, že už to nebude jen souboj dvou stájí," uvedl šéf sportovního oddělení v BMW Mario Theissen.
Tým BMW skončil v uplynulé sezóně za Ferrari druhý v Poháru konstruktérů se ziskem 101 bodů, to ale jen díky tomu, že McLarenu byly odebrány všechny body kvůli špionážní aféře. Nejlepšími individuálními výsledky jsou dosud Heidfeldovo druhé místo z Kanady a třetí z Maďarska.
Právě Heidfeld hýří před novou sezónou sebevědomím a sám sebe řadí na úroveň mistra světa Kimiho Räikkönena z Ferrari, loňského hvězdného nováčka Lewise Hamiltona z McLarenu i dvojnásobného mistra světa Fernanda Alonsa, navrátilce k Renaultu. "Vím, že každého z nich umím porazit. Dříve, nebo později chci být mistrem světa," vyhlásil Heidfeld.