Článek
Před několika měsíci se přitom zdálo další prodloužení spolupráce s Pirelli málo pravděpodobné, poté co výhradní dodavatel čelil kritice kvůli nespolehlivosti. Největší skandál vypukl během britské Grand Prix poté, co při závodu na okruhu v Silverstonu několika pilotům explodovaly v plné rychlosti pneumatiky. Jezdci poté dokonce hrozili bojkotem dalších závodů a výrobce musel pozměnit konstrukci pneumatik.
Už před Silverstonem ale vyvolala stížnosti květnová Velká cena Španělska, která se proměnila v sérii zastávek v boxech, protože jezdci museli měnit rychle se opotřebovávající pneumatiky až čtyřikrát.
Aby se v budoucnu vyhnuli podobným problémům, prosadili si zástupci Pirelli změny v pravidlech, které firmě umožní více testovat s reálnými monoposty F1. Jeden z dvanácti dnů oficiálních předsezónních testovacích dnů bude zaměřen výhradně na zkoušení pneumatik na mokro. Stáje rovněž musejí jeden z osmi dnů, které mají na testování k dispozici během sezóny, věnovat spolupráci s Pirelli.