Článek
Piloti sice věří, že se Pirelli podařilo problémy odstranit, varovali ale, že v případě dalších potíží zaujmou nekompromisní postoj. "Jsme připraveni jet nadoraz. Jako vždycky a tak, jak to od nás čekají naše týmy, sponzoři a fanoušci," uvedli zástupci GPDA. Jakmile se ale objeví podobné problémy jako v Silverstonu, "okamžitě odstoupíme ze závodu, protože tyto potíže ohrožují životy jezdců, traťových komisařů a fanoušků," dodali.
Při britské Grand Prix praskly v plné rychlosti pneumatiky pětici jezdců, jejich trosky se rozlétly do daleka. Zásahu do hlavy jen těsně unikl například Španěl Fernando Alonso z Ferrari. Incident připomněl jezdcům rok 2009, kdy Alonsův týmový kolega Brazilec Felipe Massa utrpěl vážné zranění poté, co mu v kvalifikaci v Maďarsku helmu prorazila pružina uvolněná z vozu před ním.
Zástupci Pirelli po prověření všech pneumatik ze Silverstonu připravili nové s vyztužením kevlarovými pásy namísto ocelových. Navíc důrazně upozornili týmy, že jsou letošní modely pneumatik na zadní kola konstruovány asymetricky a musejí se tedy montovat na správnou stranu monopostu. K problémům v Anglii podle nich přispělo i podhuštění pneumatik a agresivní obrubníky.