Článek
„Když jsem přišel do F1, lidi mi říkali, jak náklady klesají, ale ani jeden rok to tak nebylo," posteskl si Tony Fernandez, šéf a zakladatel Caterhamu, který začal závodit v seriálu MS v roce 2010. „Příští rok budou náklady jednoznačně nejvyšší, takže něco zásadního je špatně. Týmy nedokážou dostat náklady pod kontrolu," prohlásil.
Ačkoli se představitelé stájí, kterých je po loňském konci španělské HRT jedenáct, snaží dohodnout na snížení nákladů, všechna jednání zatím ztroskotala. Propast mezi menšími týmy a silnou čtveřicí Red Bull, Ferrari, McLarem a Mercedes se tak stále zvětšuje.
Proti znovuzavedení testů během sezóny, což bylo původně bráno jako úsporné opatření, hlasoval například šéf Toro Rosso Franz Tost. „Na jedné straně si stěžují, že nemají peníze, na druhé straně je rozhazují oknem. Kdo teda chtěl testy? Jen ti bohatí. Jako vždycky," řekl.
Bob Fearnley z Force India apeloval na mezinárodní federaci FIA, protože podle něj musí přijít regulace „seshora". „Mezi týmy je příliš velká konkurence na to, aby se dohodly. Prostě, měla by přijít FIA, říct jasná pravidla a dbát na jejich dodržování," uvedl Fearnley.