Článek
Problémy BARU vznikly při povinném vážení po závodě v Imole, kde zástupci Mezinárodní automobilové federace (FIA) nesouhlasili s tvrzením traťových komisařů, že vůz stáje řízený Jasonem Buttonem vážil předepsaných 600 kg. FIA neuspěla s pilotovou diskvalifikací a odvolala se k soudu v Paříži. Stání se bude konat 4. května, o čtyři dny později se jede závod MS v Barceloně.
Myslíte si, že stáj BAR podváděla? |
Hlasujte v anketě na konci článku! |
Šéf stáje BAR Nick Fry si však ani náznakem nepřipouští, že by tým mohl být potrestán. "Naši stáj vlastní dvě mezinárodní korporace známé dlouholetou bezúhonností. Opravdu si někdo myslí, že bychom riskovali dělat něco proti pravidlům? My nemáme co skrývat," tvrdí přesvědčivě Fry.
"FIA už mnohokrát předtím viděla a prověřila všechna naše zařízení. Velmi dobře vědí, že nic nekalého neděláme," pokračuje Fry, podle nějž jde ze strany FIA o možnou odplatu za to, že BAR před sezónou patřila k týmům, které se chtěly vymanit z područí FIA.
Jsme silnější než předtím
"Vzhledem k politice v současném sportu jsme připraveni na všechno. Jsme však přesvědčeni, že se ukáže, že právo je na naší straně," je přesvědčen Fry. "To je formule, konkurence je velmi tvrdá, a my si toho jsme vědomi. Pokud se nás ale někdo snaží destabilizovat, zmýlil se. Jsme silnější než předtím," dodal.