Článek
Mnohostranná masivní kritika na utlumené brumlání přeplňovaných šestnáctistovek vedla Todta ke svolání schůzky. FIA totiž byla pod palbou nejen ze strany fanoušků, ale i samotných závodníků a některých činovníků.
„Oslovili jsme všechny výrobce angažované ve formuli 1, abychom v rámci pravidel našli řešení. Chceme zjistit, zda jsme schopni v krátko-, středně- či dlouhodobém plánu implementovat silnější zvuk motorů. A rovněž si chceme být jistí, že budeme mít v této věci jednoznačnou podporu," řekl Todt britskému magazínu Autosport po závodním víkendu v Bahrajnu.
Odpověď na automatickou otázku, kdy by se mohl adekvátní zvuk F1 na okruhy vrátit, ale někdejší boss stáje Ferrari nedokázal definovat. „To je velice obtížné. Potřebovali jsme tuto otázku především otevřít a ujistit se, že máme podporu výrobců pohonných jednotek. Pokud ji budeme mít, tak do toho můžeme jít. Po Velké ceně Španělska (11. května) jsou dva dny testování, kde by byl prostor případné novinky vyzkoušet," doplnil Todt.