Článek
Říjnový závod v Dauhá končili někteří piloti na hraně kolapsu. Esteban Ocon ze stáje Alpine se pozvracel přímo do helmy, Alex Albon z Williamsu skončil po dojetí do cíle v péči lékařů kvůli silnému úpalu, zatímco jeho týmový kolega Logan Sargeant kvůli dehydrataci a nevolnosti závod nedojel.
FIA následně slíbila, že bude jezdce před takovým počasím v budoucnu chránit, a mluvčí federace nyní agentuře Reuters řekl, že FIA a všech 10 týmů začalo okamžitě zkoumat možnosti zlepšení ventilace pro ochlazení jezdců. Technická pravidla byla od té doby upravena tak, aby umožňovala pasivní větrání kokpitu a týmům bylo doporučeno, aby ho využívaly.
„Společný výzkum pokročil a soustředí se na vývoj aktivního chladícího systému, jenž bude instalován do vozů F1, když budou hrozit extrémní podmínky,“ uvedl mluvčí FIA. Poprvé se bude systém testovat za měsíc v Zandvoortu, a pokud budou zkoušky úspěšné, federace ho schválí pro další použití.
Během pátečního prvního tréninku bylo na Hungaroringu třicetistupňové vedro a teplota trati byla dokonce dvojnásobná. Při sobotní kvalifikaci bylo už chladněji s lehkým deštěm.