Článek
Monoposty F1 po loňské revoluci pohánějí už druhý rok turbomotory o objemu 1,6 litru, které jsou ale věčným trnem v oku velkých hráčů v paddocku. Outsideři startovního pole zase dokola lamentují nad neúměrnými náklady na fungování v šampionátu a malými příjmy z komerčních práv. A fanoušci hudrují nad tím, že se při závodech neděje nic extra zajímavého, což se projevuje nejen v poklesu prodaných vstupenek, ale i na „koláčích" televizní sledovanosti.
Selský rozum napovídá, že s formulí 1 není všechno v pořádku. Podle Todta ale není důvod k panice a problémy jsou zveličené. „Formule 1 nepotřebuje velké změny. Nemyslím si, že bojujeme s rakovinou. Trápí nás bolest hlavy. Tudíž potřebujeme něco na migrénu. A jsme na cestě k tomu, abychom se jí zbavili," použil medicínský příměr bývalý šéf stáje Ferrari.
A stížnosti stájí? Podle Todta se týmy podpisem smlouvy zavázaly dodržovat pravidla a měly by se podle toho chovat. „Tohle mě trápí. Proč stáje podepisovaly smlouvy? Pravidla jsou pravidla," poznamenal francouzský činovník.