Článek
Jestliže v loňském roce bojoval Renault neúspěšně o titul vicemistra se stájí BAR, letos zatím nemá konkurenci. Giancarlo Fisichella triumfoval v úvodu mistrovství v Austrálii, Alonso pak nenašel přemožitele v Malajsii, ani v Bahrajnu.
Španělský pilot nedělní závod ovládl stylem start - cíl a jeho suverenitu nenarušila ani ostře sledovaná premiéra letošního monopostu stáje Ferrari. Michael Schumacher sice aspiroval na přední umístění, po problémech s převodovkou ale do cíle nedojel. Rubens Barrichello skončil bez bodu na devátém místě.
"Po odstoupení Michaela bylo naše vítězství velmi, ale skutečně velmi snadnou záležitostí. Neměli jsme konkurenci," hřímal po závodu Briatore.
Týmový boss je přesvědčen, že stáj Ferrari zpanikařila, když urychlila nasazení nového monopostu, který měl poprvé odstartovat do závodu až na začátku května při Velké ceně Španělska.
"Ferrari se ocitlo pod naším tlakem. Nasazení F2005 byl ale hodně velký risk. Pokud máte spočítáno, že vyjedete s novým vozem na začátku května a potom jej posadíte na trať o čtyřicet dní dříve, co asi můžete očekávat? My bychom něco podobného neudělali," prohlásil Briatore.