Článek
BMW mělo loni senzační start do sezóny, druhou polovinu šampionátu už ale vypustilo s ohledem na vývoj vozu pro letošní rok. Ještě při zimních testech panoval v týmu optimismus, který ale začal postupem času blednout. „Nedokázali jsme naše vozy vylepšit. Během testů jsme přitom drželi dobré tempo. Data a časy naznačovaly, že jsme v dobré pozici. Pak jsme ale podle mě ustrnuli ve vývoji,“ postěžoval si ve čtvrtek na okruhu v Bahrajnu Heidfeld.
Heidfeldova stříbrná pozice z předčasně ukončeného závodu v Sepangu je pro BMW jen slabou náplastí. V Austrálii skončil německý pilot desátý a v Číně dvanáctý. A Kubica? V Austrálii bojoval o druhé místo, po střetu se Sebastienem Vettelem ale nedojel, nicméně byl klasifikován na 14. místě. V Malajsii jej vyřadila mechanická závada a v Číně obsadil 13. příčku. Tedy žádný důvod k radosti.
„Přijde mi, že se naše konkurenceschopnost závod od závodu snižuje. Ostatní týmy přinesly nové prvky, my nic. Proto ani v Bahrajnu neočekávám jiný obrázek,“ vykládal posmutněle Heidfeld. „Záleží na tom, s čím opět vyrukuje konkurence. Ve středu pole, kam bohužel momentálně patříme, jsou časy velice vyrovnané,“ doplnil jednatřicetiletý německý závodník.