Článek
V letošní sezóně usedne za volant BMW 320si. „Jedná se o bývalý tovární vůz, s jakým jsem doposud závodil. BMW je čistokrevná tovární závodní technika, má pohon zadních kol a pětistupňovou převodovku. Styl jízdy s takovým autem je úplně jiný než s pohárovým seatem nebo cupovou octavií,“ nabídl srovnání Fulín.
K seriálu, který pojede, pak řekl: „ETCC jsem si vybral proto, že po několika sezónách strávených v pohárových sériích by nemělo smysl hledat další značkový pohár. Vstup do ETCC považují za další krok dopředu ve své závodnické kariéře a jako další přiblížení k mému velkému snu, kterým je účast v mistrovství světa cestovních vozů WTCC. To bych chtěl jet už v roce 2014. Letos se doplňkově objevím v některých závodech německé série ADAC Procar a možná i při nějakém závodě v České republice.“
Konkrétní cíl pro sezónu si nedává. „Jako závodník chci pochopitelně vyhrávat, ale je mi jasné, že přestup do nové série a změna techniky bude vyžadovat nějaký čas na aklimatizaci. A to nejen pro mne jako jezdce, ale i pro celý tým. Nekladu si žádné konkrétní cíle, chci se především naučit ovládat nové auto a maximálně využívat jeho potenciál. Ale určitě se budu snažit zajíždět co nejlepší výsledky. Na závod na Slovakiaringu se vyloženě těším,“ naznačil svoje plány.