Článek
Vozový park je o něco bohatší. „Víceméně nebylo zbytí. Příští týden posíláme Mercedes - AMG GT3 do Číny, bohužel odpadá původní varianta účasti Aliyyah a Davida v tamním šampionátu, protože v důsledku pandemie covid-19 je zakázána účast cizinců a na něčem v Evropě závodit musíme," vysvětluje šéf komunikace týmu Jan Kalivoda pozadí finančně náročné transakce.
Jak dále dodává týmový boss Martin Koloc, i v tomto případě platí, že problém rovná se začátku nové příležitosti.
Buggyra v Eset Cup Series na Slovakiaringu
Buggyra
„GT3 bude konečně po roce nasazená do čínského šampionátu GT pouze s lokálními závodníky z projektu Buggyra Academy China. Nám tak opět nezbylo než se zase rozrůst," usmívá se.
„Jedná se aktuálně o jeden z nejlepších závodních strojů pro přípravu jezdců bez použití přítlaku. S novým speciálem plánujeme účast ve vybraných evropských sériích GT4, v této chvíli je jistá francouzská série. Hodláme startovat i v ESET Cupu, který se těší stále větší popularitě," avizuje Koloc.
Pomohly Charouzovy kontakty
Velkou roli při bleskovém pořízení speciálu hrály rovněž kontakty Antonína Charouze. „Navázali jsme na historicky úspěšnou spolupráci Tondy s AMG, a protože spolu děláme projekty spojené s výchovou mladých jezdců, byla transakce podstatně jednodušší," pochvaluje si šéf týmu.
Patronem projektu je David Vršecký, který spolu s Aliyyah a Yasmeen Kolocovými absolvoval první kilometry.
„Ještě jsme sice neanalyzovali data, ale podle mého názoru se jedná o výbornou volbu. Mercedes - AMG GT4 nabízí víceméně ideální platformu pro vývoj jezdců, kteří později přejdou na hodně rychlý speciál. Auto bych nazval hledačem a posouvačem limitů. Pro holky ideální. Má sice přes 500 koní, ale netrestá chyby s takovou razancí jako GT3, je hodnější, čitelnější a předvídatelnější," konstatuje Vršecký.