Článek
Úvodní testování se neslo především ve znamení zkoušky bionafty, která bude provázet premiérově truckery po dobu celého šampionátu. „Zapadá do naší koncepce zeleného závodění a výsledek předčil veškerá optimistická očekávání. Téo a Aliyyah si zajeli osobáky, Adam jezdil na hraně rekordu," potvrdil šéfkonstruktér David Vršecký.
„Bavili jsme se s Robinem (sportovní ředitel Dolejš), že si ještě pohrajeme s motorem na brzdě a zapracujeme na modifikaci software. Za týden budeme testovat v Nogaru, celý víkend pojedeme na bionaftu, potřebujeme získat data z tepla," dodává.
Zklamání bylo, ale nic s tím neuděláme, říká Adam Lacko o nedokončené sezoně bez titulu
<a href="http://www.sport.cz/">Sport.cz</a>
Adam Lacko pak po dlouhé pauze s radostí konstatoval, že nezapomněl ovládat pětitunový tahač a testování si užil. „Naštěstí nepršelo, na rozdíl od středy byla sice druhý den docela zima, ale jinak pohoda. Aliyyah byla rychlá, Téo ještě o něco málo rychlejší, já jezdil s bionaftou časy na hraně osobáku, ale nechával jsem si rezervu. Uvidíme, jak v Nogaru, přece jen se jedná o hodně odlišný okruh."
Ledově klidná, bez emocí. Taková je světová rekordmanka Aliyyah Koloc. Může za to i Aspergerův syndrom
sport.cz, Buggyra Racing
Málo vídaný trojboj Can-Am DV21, Mercedes AMG GT3 a Buggyra, Aliyyah Kolocové nevadil. „Zatím s tím nemám žádný problém, jsem příjemně překvapená rychlým časem. Je pravda, že testuji, případně závodím od začátku roku, ale jsem v pohodě. Na únavu mám dost času," potvrdila Aliyyah, která bude letos kombinovat francouzský šampionát s ME tahačů.
„Bylo to dobré, hodně jsem se do Mostu těšil. Stejně, jako Aliyyah mě rychlé časy příjemně překvapily. Nové věci, na kterých se zapracovalo během zimy, se evidentně osvědčily," dodal Téo Calvet.