Článek
Počty prodaného merchandisingu; tedy dresů, triček, čepic, šál či drobných suvenýrů, stejně jako objemy tržeb se v meziročním srovnání více než zdvojnásobily.
Nárůst byl pochopitelně největší v květnu v průběhu světového šampionátu, které i díky geografické poloze Bratislavy, navštívily desetitisíce českých fanoušků.
Počty reprezentačních dresů prodaných prostřednictvím oficiálního e-shopu vzrostly meziročně o 150 procent, v období šampionátu se jeho tržby zvýšily dokonce o 250 procent. Počet transakcí vzrostl ve stejném období o 160 procent, průměrná cena objednávky o 45 procent a počet objednaných položek o více než 200 procent.
Podobně se vyvíjel prodej merchandisingu v oficiálním kamenném fanshopu v Síni slávy českého hokeje, který zaznamenal v průběhu mistrovství světa meziroční nárůst o 120 %. Rovněž ve fanshopu, který byl při šampionátu otevřen v Bratislavě, byly dresy opakovaně vyprodány.
Pokud jde o skladbu produktů, nejvíce se na oficiálním e-shopu a ve fanshopech prodávaly právě reprezentační dresy, za nimi následují trička, šály a kšiltovky se značkou Českého hokeje.
I přes meziroční nárůst prodaných dresů však převažovali v hledišti bratislavského stadionu Ondreje Nepely na zápasech českého týmu fanoušci se „starými" dresy s malým státním znakem. Vcelku pochopitelně, potrvá ještě řadu let, než budou v ochozech dominovat příznivci se lvem a korunkou.