Článek
„Od konce minulé sezony jsme hledali nového dopravce národního týmu. A život někdy přináší kuriózní situace, protože nakonec jsme se dohodli se Scanií, tolik vzpomínanou po zveřejnění nové identity Českého hokeje," uvedla ke spolupráci Jana Obermajerová, ředitelka BPA sport marketing a.s.
Český hokejový svaz představil téměř před rokem nové logo, a to vzbudilo rozruch. Bylo spojováno se znakem výrobce nákladních automobilů, který má podobný design jako nový český reprezentační dres. Uběhlo pár měsíců a tato firma se dohodla s národním týmem na tříleté spolupráci. Autobus byl slavnostně pokřtěn za účasti hráčů a hlavního trenéra reprezentace Miloše Říhy a Jamese Armstronga, generálního ředitele společnosti Scania Central European Region.
„Hokejovou reprezentaci na mistrovství světa do Vídně sice přepraví příští pátek letecký speciál, ale v dějišti šampionátu budou mít Jágr a spol. k dispozici vlastní supermoderní autobus značky Scania," psal Sport.cz v dubnu 2005. Poté Češi z Vídně přivezli zlaté medaile.
Bude se opakovat historie po čtrnácti letech?