Článek
„Jsme rádi, že jsme udělali krok dopředu a zmodernizovali vizuál svazu a reprezentace," citoval server hockeyslovakia.sk prezidenta SZĽH Martin Kohúta.
„Nové logo se mi líbí. Neuměl jsem si představit, že bychom změnili znak na dresu, ale když jsem to viděl, tak jsem byl potěšený. Logo je moderní a vztyčené hokejky symbolizují vítězství, jsou pozitivním odkazem," přidal se hokejový reprezentant Marián Hossa.
Zobrazit příspěvek na InstagramuOkrem nového loga sme predstavili aj nové dresy slovenskej reprezentácie. 👌🏒🥅🇸🇰
Když se koncem června objevila nová česká podoba dresů, našlo se hodně kritiků. Jen mezi fanoušky, kteří hlasovali na Sport.cz, se z více než 170 tisíc hlasů, vyjádřilo 89 procent proti.
„Český hokej si letos připomíná 110 let existence. Za tohle období se vyvíjelo nejen logo samotného svazu, ale rovněž národních týmů i symbol na dresu. Dosavadní situace, kdy jsme nakládali s půjčeným státním symbolem byla neudržitelná. Uzrál čas identitu po vzoru ostatních hokejových federací zrevidovat a dát do moderního hávu," řekl při představení novinky Tomáš Král, prezident Českého hokeje.
Český hokej/Martin Fousek
Po radikální změně se po zveřejnění ozvali i někteří hokejisté. „Tak tohle nepochopím," divil se na svém instagramovém účtu nejlepší český hokejista za uplynulé dvě sezóny David Pastrňák. Ještě ostřejší byl gólman New Yorku Rangers Ondřej Pavelec. „To nemyslíte vážně! Ostuda," napsal na svém účtu.
Situace došla tak daleko, že se nové dresy staly terčem vtípků na sociálních sítích. Objevily se parodie na pálení trenek prezidenta Miloše Zemana, či spojení s logem výrobce nákladních automobilů, který má podobný design jako nový český reprezentační dres.
Která inovace je podle vás vydařenější?