Článek
„Realizace zabrala zhruba dva dny, od přípravy ledu, mantinelů, okolí haly i brandingu uvnitř haly i v zázemí. Na celé akci se podílelo zhruba 30 lidí, kteří z haly od nedělního večera do úterního rána prakticky neodešli," popsal základní parametry marketingový ředitel hradeckého klubu Petr Picka.
Nové reklamy na mantinelech, přestříkaný led, výzdoba haly, navýšení počtu VIP prostor, speciální instalace vozu Škoda. To je pouze výčet aktivit, které se musely stihnout během 36 hodin.
„Liga mistrů dodává poměrně hodně podrobný materiál, jakým způsobem se které plochy upravují, připravují a brandují. Takže jsme přesně věděli, co a jak dělat a s podporou toho manuálu to nebylo zase tak složité. Nenáročnější tak byla koordinace všech těch jednotlivých složek tak, aby na sebe vše opravdu navazovalo, aby nevznikaly prodlevy, aby nikdo na nikoho nečekal a lidé se mohli věnovat své práci, protože času bylo opravdu málo," přibližuje reálný proces Picka, který v této chvíli nebyl schopen přesně vyčíslit náklady s přestavbou spojené.
„Přesnou částku budeme vědět po akci. Čas na přípravu haly je poměrně krátký, Liga mistrů v hokeji má oproti jiným sportům tu zvláštnost, že se hraje na hřišti jednoho z finalistů. Většinou se hraje na neutrální půdě, což dává výrazný komfort v čase, abyste finálovou arénu i její okolí připravili. My bohužel časem nedisponujeme, ale řešíme věci tak, jak přicházejí a moc nehledíme na náklady. Uvidíme, co z toho vypadne."
Specifickým procesem je samozřejmě nová vizuální podoba ledové plochy. „Nedělali jsme úplně nový led. Průběh byl takový, že led, který máme na extraligu, a jsou na něm naše reklamy, jsme zakryli novou vrstvou ledu, na který jsme nastříkali reklamy na Champions Hockey League. Není to složitý proces, ale zdlouhavý ano, protože zamrzání ledu neurychlíte. Nabílení původního ledu zabere tři hodiny, nové reklamy možná o něco déle, všechno se musí vyměřit, aby byly rovně. Nejdelší čas zabere zastříkávání ledu. A celkově jsme na dni a půl," přibližuje Picka, který si nicméně přes veškerý zápřah finálový duel užívá.
„Ihned po vítězném semifinále a oznámení toho, že se bude finále odehrávat v ČPP aréně, nastal neuvěřitelný zájem z hlediska dotazů na lístky, akreditace apod. Zájem je enormní, nadstandardní a my si ho užíváme. Někdy více, někdy méně, ale jsou to příjemné starosti," usmívá se Picka.