Článek
Proč zrovna český útočník? Je jedním z hlavních hráčů klubu, je populární, má úspěchy a jeho tvář je také v Číně na plechovkách s mlékem Want Want. „Je to tak, jde o sladké mléko pro děti," řekl Pastrňák pro nhl.com.
Český útočník podepsal smlouvu s O.R.G. Packaging, ta vyžaduje, aby vždy v létě přiletěl do Číny, a to čtyřikrát za sebou od roku 2018. Ke sponzorskému kontraktu mu pomohly výkony na ledě a číslo 88 na dresu.
„Pan Zhou (Yunjie) z O.R.G. Packaging byl na našem utkání. Asi jsem hrál dobře a z nějakého důvodu si mě oblíbil, k tomu ještě to moje číslo. Osmička je v Číně šťastné číslo. Zažiju nové věci a jsem nadšen, že mohu jet do Číny poznat odlišnou zemi a lidi," nechal se slyšet dvaadvacetiletý forvard, který v minulé sezóně NHL odehrál celkem 94 zápasů a připsal si v nich 100 bodů.
Stále usměvavý, poznávací znamení, tak vnímají fanoušci vítěze Zlaté hokejky posledních dvou sezón.
„Pasta je velkým klukem a mladí kluci, kteří s ním trénovali, ho milovali. Smál se skoro jako oni," řekl o Pastrňákovi bývalý spoluhráč Matt Beleskey.
A Pastrňákova reakce? Typická.
„Snažil jsem se, aby byl pro ně hokej zábavou. V jejich věku to není o tvrdé dřině, ale o bruslení, ovládání puku, tohle si musí užít. Když vás hokej nebude bavit, nebudete spokojeni a nedáte tomu sto procent," dodal Pastrňák.